Flikar

onsdag 28 maj 2014

Helg och sjuk.



Så var det långhelg igen, skönt! Jag har dock inlett veckan med att lägga till en förkylning till min redan jobbiga allergi så idag har jag varit hemma från jobbet och vilat. Det behövdes för jag mådde kasst igår.
Jag fick gräsallergi (timotej om man ska vara exakt) konstaterat för ett par år sen men enligt pollenprognoserna är det bara låga halter av gräspollen än så länge så jag misstänker att jag är allergisk mot nått mer. :/ Måste ringa vårdcentralen och få det kollat.

Min plan denna våren har varit att få "nått vettigt" gjort varje långhelg och hittills har vi sågat ner björkar och byggt grindar. Planen för denna helg är att rensa klädkammaren. Där finns kläder i både skänk- och slänghögar och det vore såå skönt att få den rensad.
Men innan jag orkar med nått sånt ska jag låta knoppen och kroppen få vila lite till.

Önskar er en härlig helg!

PS. Dagens bilder kommer från en annan dags fotorunda. :) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar