Flikar

söndag 25 maj 2014

Mors dag 2014.




Alltså denna dagen! Heelt ljuvlig! Det har varit en riktig sommardag med sol och runt 24 grader varmt. Gav verkligen mersmak på sommaren och lediga dagar vill jag lova...
Som tur är har vi några korta arbetsveckor (=långhelg!) att se fram emot och sen är det snart dags för semester. Jag längtar! :)

Idag har vi firat mammorna i vår närhet; gett blomster och fått massa gott i magen. Mycket trevligt. För egen del började min morgon med två små fina paket från min lilla älskling. Han kan det där med att köpa paket han. Måste brås på sin kära far. ;)
Efter firandet åkte vi iväg till vallokalen för att rösta till Europaparlamentet. Känns bra att nyttja sin rösträtt, det är inte alla som har den möjligheten här i världen. Galet, när man tänker efter.
Alex fick avsluta dagen med att köra traktor med pappa. Bättre avslut än så kan det knappt bli för en traktor-galen liten pojk. :)
Själva avslutar jag & Johan dagen med att sitta ute på vår lilla altan, njutandes av denna underbara försommarkväll. Vi sitter fortfarande barfota och i shorts. Ljuvlig dag blir ljuvlig kväll.
Klockan är nu 22.19, dags att släcka ned och hoppa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar