Flikar

söndag 30 mars 2014

En snabbis.





Säger ett snabbt "hej" och visar lite bilder från en helt ljuvlig helg. Jag älskar verkligen våren när den visar denna mycket trevliga sida av sig själv; sol, blå himmel och varmt!
Idag var vi ute i flera timmar, jag & Alex hade besök av en kompis och hennes son och det blev både lek i trädgården och sen en långprommis på dryga milen. Sköönt!
Johan är iväg på jobbutbildning/skidresa med vänner/jobbutbildning igen och är knappt hemma alls på tio dagar så jag har fullt upp med jobb, Alex och alla "hushållsysslor".
Jag är helt slut på kvällarna och försöker lägga mig tidigt, därav en lite längre frånvaro från bloggen. :(
Till nästa helg ska väl ordningen vara återställd i alla fall!
Hoppas ni får en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar