Flikar

söndag 6 april 2014

Nyinvigning!





I lördags hade min kära mor öppet hus i sin nya salong. Hon har nämligen flyttat till nya och större lokaler som dessutom har ett bättre läge än gamla salongen.
Jag och Anna var där och hjälpte till hela dagen och vi hade ju inte en aning om hur mycket folk som skulle komma (sånt är ju alltid svårt att veta) men öppet hus blev fullt hus och det bjöds på snittar och bubbel för glatta livet. :)
Det var så himla kul att se så mycket folk komma och lyckönska mamma. Överöst med blommor blev hon också, så mormor undrade skämtsamt om mamma öppnat blomaffär istället. ;)
Jag fick bita mig i läppen både en och två gånger för att inte jag inte skulle börja gråta, blödig som jag är. Hahaha.
På tisdag kör hon i alla fall igång verksamheten på riktigt igen och lägligt nog börjar det bli dags för mig att fixa håret igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar