Flikar

fredag 25 oktober 2013

Fredag kväll, jul och Zlatan.




Fredag kväll och ännu en arbetsvecka lagd till handlingarna. Puh!
Åkte förbi IKEA på vägen hem idag och köpte nya julgranskulor. I plast. :/
Inte lika fint som glaskulor men better safe than sorry, som man säger.
Vågar inte hänga upp mina glaskulor ifall Alex skulle få tag på en och göra sig illa. Jag har krossat en själv och vet att de kan gå sönder i tusen bitar...
På tal om julen har jag köpt på mig en del julgrejer redan. Började redan i augusti faktiskt. Hahaha...
Men tack och lov är julen inte här än, mitt jul-lull-lull-sug till trots, och jag njuter gärna lite mer av hösten innan vintern kan komma.

Ikväll kör vi lite "Homeland"-maraton jag & Johan. Det är vår nya favvo-serie som jag verkligen kan rekommendera. Spännande, oförutsägbart och bra skådespeleri (Claire Danes, my god!).
Och när jag ändå rekommenderar grejer. Jag har precis lyssnat klart på Zlatan Ibrahimovic's bok. Var väldigt intressant och bra faktiskt. Både skrattade och fällde en tår till den.
Jag lyssnade i bilen på vägen till och från jobbet och det var näästan så jag tog en omväg för att få lyssna lite till. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar