Flikar

söndag 20 oktober 2013

Mysbelysning.


graphic grey

graphic grey

Vi har ett hörn i vardagsrummet, ett litet hörn mellan två dörrar, som jag inte riktigt vetat vad jag ska göra med. Sätta upp en hylla? Hänga tavlor? Eller kanske ställa en lampa där (som vi hade för några år sen)? Ingen idé kändes riktigt 100 och därför blev heller inget gjort.
Men. För nån vecka sen fick jag snilleblixten.
Jag hade kikat lite på en snygg ljusslinga tidigare och nu slog det mig plötsligt. Den skulle ju vara perfekt att hänga i hörnan! Nått snyggt och lite mysbelysning, två önskningar på en gång.
Sagt och gjort. Slingan beställdes hem och hängdes upp. Blev kanoners!


PS. Slingan heter Irislights och vi har en i färgen graphic grey med 35 lampor. DS.

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin slinga. Blir riktigt sugen att införskaffa en sådan.
    Fin blogg du har :)

    SvaraRadera