Flikar

söndag 21 april 2013

Det händer grejer!



Det skiljer precis en vecka mellan bilderna. Lite sol & värme har gjort naturen gott, kan man ju lugnt säga!
Lite sol & värme gör en annan gott också för den delen, det är som att man kryper ur sin lilla kokong och upptäcker världen när våren börjar komma. :)
Vår helg har varit en premiär-helg; fika utomhus-premiär och grill-premiär (både hos vänner och hemma). Dessutom har jag klippt i trädgården och rensat bort döda grenar och fjolårsväxtlighet så nu är det fritt fram för nya fina blommor, blad och bär att ta plats.
Jag har däremot inte köpt några penséer eller dylikt än. Funderade på att skippa det i år men nja, nu vet jag inte. Det är ju trevligt att mötas av en kruka blommor och grönt vid ytterdörren t.ex. så jag får se hur jag gör. Eller hur mycket pengar som finns kvar att spendera efter besöket i Ullared nu på onsdag... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar