Flikar

tisdag 23 april 2013

Världens tråkigaste tavelvägg?



Jag vill så gärna ha en tavelvägg med bilder på familjen och nära & kära i vardagsrummet (eller på väggen vid trappan).
Tycker det är så himla snyggt när folk fått till det med olika foton och ramar i en bra kombo och fin placering. Vill också ha!!
Men vår tavelvägg, som den ser ut idag, är bara för sorglig alltså. Det har bara kommit upp fyra kort (fina visserligen), de hänger ojämnt (p.g.a. att jag bytte ut två av våra bröllopskort mot ett på Alex) och det ser bara för trist ut. Hej-kom-å-hjälp-mig liksom. :/
Vill ha fler kort/ramar och bättre placeringar!
Så jag har lovat mig själv att tavelväggen ska bli ett projekt jag kan bocka av på "att-göra-listan" i år. Framkalla fler fina kort, fixa ramar och sen pussla på golvet får att få till en snygg upphängning.
Jag ger mig ordentligt med tid (året ut) för att jag ska hinna ta fler kort och sen ha tid att bestämma mig för vilka kort och ramar som ska upp. Får återkomma med slutresultatet senare alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar