Flikar

tisdag 1 maj 2012

Första maj!





Fyra dagars ledighet går fort som attan så idag har jag passat på att njuta ordentligt av ledighet, sol, vår och värme. Imorgon är det jobb igen men redan onsdag så vi har ju snart helg igen.
Hoppas på mer sol och värme då för det är ju faktiskt maj nu (på tal om att tiden går fort...)!

I söndags åkte jag, Anna och mamma till Ullared för en två-dagars shoppingtur på Gekås. Vi var rätt trötta när vi kom hem igår eftermiddag vill jag lova. ;)
Får visa lite av vad jag köpte med mig en annan gång.

Idag har vi varit ute i trädgården hela dagen. Johan har snickrat på huset medan jag har rensat rabatter och klippt buskar (med byxorna på "halv stång" eftersom jag varken kan dra upp gylfen eller knäppa knappen på mina snickar/målar/trädgårdsbyxor ;)).
Det har varit såå skönt, lite blåsigt kanske men solen och den friska luften övervägde. Lustigt bara att man blir så himla trött av all frisk luft?!
Resten av kvällen får nog spenderas med mat och vila! ;)

1 kommentar:

  1. Oj vilka fina foton! Snyggt fotat :) hihi bättre byxorna på halv stång än inga byxor alls ;) Snart får du nog inte på dig dem alls!! Bra att du vilar dig på soffan lite med, det är gott.

    Kram Veronica

    SvaraRadera