Flikar

måndag 7 maj 2012

Action!






Sol hela helgen, såå härligt! Nu är det vår på riktigt, banne mig! :)
Den här årstiden är så skön, man kryper ur sitt vinteride och spenderar allt mer tid utomhus. Fixar i trädgården, grillar och njuter av solens värme som man saknat så i flera månader.
Våren är som fredagar. Man har det bästa framför sig, det vill säga sommaren respektive helgen.
Jag älskar våren! Och fredagar med för den delen! :)

I söndags var vi i Vissefjärda och såg SM i motocross med Anna, Gusten och (världens sötaste systerdotter ;)) Tova.
Var ett riktigt ös när tävlingarna drog igång och så häftigt att se. Jag fick ju öva actionfotografering igen också vilket är riktigt kul och kräver en hel del av en bakom kameran.
När vi kom hem däckade vi i soffan. Sol och frisk luft verkar tära på krafterna. ;)

Påtal om att däcka i soffan gör jag i och för sig det lite då & då (senast för ett par timmar sen) men det kan ju bero på att jag inte sover lika bra om nätterna nu för tiden.
Kom på idag att nu jobbar jag heltid i ungefär en månad till sen går jag ner till 75% och jobbar kortare dagar. Det ska bli skönt, då finns tid både till sovstunder i soffan och vanligt "hushållsgöra". ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar