Flikar

söndag 15 april 2012

Lilla julafton-veckan.

Kalmar FF - AIK
Några bengaliska eldar gjorde början av matchen "lite" rökig.




Ja, veckan efter påsk var en (arbets-)dag kortare än en vanlig vecka men det räckte för att jag skulle bli alldeles dagvild. I torsdags trodde jag det var både onsdag och fredag vilket gjorde att det kändes som att det var lördag i fredags... Hmm, förvirrat minst sagt!
Jag hade hursomhelst en jätteskön påsk-långhelg så att bli "lite lätt" dagvild i efterskott får det vara värt. ;)

Veckan har för övrigt varit som lilla julafton;
I måndags var jag & Johan, mamma & pappa och Anna & Gusten och såg Kalmar FF - AIK på Guldfågeln Arena.
Kallt som sjutton var det men att få se AIK spela live värmde förstås mitt gul-svarta hjärta. Att de dessutom vann med 1-2 gjorde ju saken bara ännu bättre! :D

I tisdags hämtade vi ett stoort paket innehållandes barnvagnen vi beställt till bebisen! Kul!! Känns fortfarande overkligt att vi ska köra runt med en liten bebis (som dessutom är vår!) i vagnen om några månader men nu står den här hemma ialla fall. I väntan på något gott... :)

I onsdags fick jag ytterligare paket på Posten, nämligen min nya kamera!
Har köpt en "vanlig" kamera eftersom det är lite jobbigt att släpa med sig systemkameran i vissa lägen och jag tycker inte riktigt mobilkameran duger som alternativ till systemkameran... En Sony Cybershot blev det hursom och den känns bra. Måste bara få lite mer koll på vilka funktioner som finns på den.

Imorgon är det ny vecka, dock utan paketleveranser såvitt jag vet. ;)
Hoppas ni får en skön vecka!

1 kommentar:

  1. Härligt att hämta ut barnvagnen!!! Vad blev det för någon? Jag kan förstå hur du menar med att det är skönt med en mindre kamera att ha med ibland, men till förlossningen tar ni med systemkameran väl? ;)

    Kram Veronica

    SvaraRadera