Flikar

söndag 8 januari 2012

Hurra hurra för mig idag!



Bukett från mina söta föräldrar!
För ett år sån hade jag precis kommit över nojan över att fylla 30.
Inför min 31-års dag har liksom inte hunnit noja så mycket, och skönt är väl det! För äldre blir man, vare sig man vill det eller inte! ;)

I år har jag istället laddat med ledighet i fyra dagar och idag avslutade vi ledigheten med att fira min 31:a födelsedag.
Det har varit en lugn dag som avslutades med middag för mamma & pappa, Anna & Gusten och lilla Tova.
Förra året var det mycket firande många gånger, eftersom både jag & Johan fyllde 30. Väldigt trevligt var det, men i år kände jag bara för en lugn födelsedag med familjen. Så det blev en alldeles lagom dag och kväll.

Passar på att tacka för de fina presenter jag fått; både gosiga, snygga, praktiska, ätbara och drickbara!
Och tack älsklingen för crosstrainern! Den ska jag svettas ordentligt med! :)

Nu ska vi slappa i soffan, darling och jag.
Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar