Flikar

måndag 8 november 2010

Luktigott!


Nu doftar det nytvättat 24-7 här i stugan vill jag lova! :) Har precis köpt nya doftljus från Yankee Candle (favvon bland doftljus) varav den ena har doften "Clean Cotton".
Mmm... Den doftar ljuvligt! Men som vanligt med doftljus, lagom är bäst och det kan räcka att ha det tänt en stund för att inte doften ska bli allt för påträngande. Men på så vis räcker den ju länge också! :)
Jag köpte även doften "Christmas Eve" som jag tänkte piffa till julstämningen med om nån månad. Myyyyys!
Ljusen köpte jag för övrigt på en av mina favvo inredningsbutiker här på Öland, Vic och Mic inredning. Väl värd ett besök om ni besöker ön.

Ciao ciao!

3 kommentarer:

  1. Åh så fina, Vad kostar dom?

    SvaraRadera
  2. På Ullis!!
    Tsssscyyy*;);)
    Snygga va?

    SvaraRadera
  3. Inte alls synd om dej som ordnat det så mysigt för dej.
    Ha en skön och härlig helg.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera