Flikar

onsdag 12 maj 2010

Vårteckensutmaning, vecka 11.

Bättre sent än aldrig så här kommer mitt bidrag till veckans vårteckens-utmaning.
Dagarna bara försvinner iväg och jag hinner inte med allt jag vill och tyvärr blir vårteckensutmaningen lidande. Den senaste tiden har vi ändå inte haft något direkt vårväder, det har snarare känts som höst, så att hitta inspiration till att fota vårbilder har varit knepigt.
Denna vecka blev det bara en bild och det är på min gräsmatta! :)


Igår premiärklippte jag nämligen gräset och det behövdes vill jag lova!
Som sagt, vädret har inte varit det bästa och tiden knapp så jag har helt enkelt inte hunnit förrän nu. Grannarna däremot har redan klippt sina gräsmattor tre gånger...
Jag sparade två områden där det växer en massa gullvivor nu. Det är ju så fina så de vill jag förstås spara!

Klicka på loggan så kommer du till listan med övriga deltagare i Humlebackens vårutmaning.


1 kommentar:

  1. Men gräsklippning är väl ett bra vårtecken! Vilken tur för dig att gullvivorna tagit över så mycket av gräsmattan, då slapp du ju klippa hela! ;0)

    SvaraRadera