Flikar

torsdag 29 april 2010

Jag blir tokig!

Varför ska jag alltid vänta till sista sekund?
Imorgon åker vi till Karlskoga (racingpremiär på lördag) så idag när jag kom hem från jobbet hade jag typ hundra saker som behövdes göras. Och förstås, lite tid!
Eftersom Johan är kvar inne i stan och fixar med det sista med bilen så måste dessutom jag göra allt, d.v.s packa, betala räkningarna, dammsuga och städa undan lite (så vi kan släppa in min mamma som är kattvakt utan att skämmas allt för mycket), deklarera och helst hinna söka ett jobb också (ja jag söker jobb fast jag redan har ett, jag vill ju gärna ha en fast anställning istället för projektanställning på ett bemanningsföretag).
Dessutom spelar AIK mot Helsingborg vid kl. 19 och jag vill gärna se den matchen också... Puh!!

Mest arg blir jag på mig själv för att jag alltid sparar deklarationen till sista stund. Nu när jag väl skulle logga in med mitt bank-id så kommer jag ju inte ihåg koden!!! Så jag får väl skicka in den gamla vanliga vägen, med frimärke och brev på posten. Suck!

Nu får jag önska er en härlig valborgsmässoafton och helg, för nu måste jag stressa vidare!
Ciao!

1 kommentar:

  1. Visst blir man irriterad på sig själv när man sparat saker man kunnat fixa med tidigare till sista stund! Hoppas du hann med allt och att ni har en trevlig helg!

    SvaraRadera