Flikar

söndag 8 november 2009

Firarhelg.


Idag har vi firat våra respektive pappor med en massa gott fika hela dagen. Sockernivåerna i min kropp gick nog upp på topp för när vi kom hem och jag satte mig i soffan blev jag såå trött. Lite middag i magen balanserade upp det hela som tur var...


Igår såg vi världens bästa AIK ta hem sitt andra guld för i år genom att återigen vinna en final mot IFK Göteborg. I och med detta skrev laget historia då AIK aldrig tidigare vunnit dubbeln, d.v.s. både allsvenskan och svenska cupen samma år. Såååå himla bra!! :D


Idag är det ett år sen jag & Johan åkte iväg på vår bröllopsresa som gick till Tunisien. När vädret är så grått och trist ute som det varit här i helgen är det rätt skönt att titta på alla bilder från vår vecka i Tunisien och drömma sig tillbaka till värmen och vilka härliga dagar vi hade. Varje morgon, efter frukost, tog vi en promenad längs stranden och njöt av solens värmande strålar och Medelhavets vågor som sköljde över våra fötter. Det är vad jag kallar avkoppling!

2 kommentarer:

  1. Jag tryckte i mig en Napoleonbakelse på farsdagsfikat och sen till kvällsmat åt jag överblivna plättar med sylt.Just ja, sen var det en chokladglass efter plättarna! ;0)

    Kan förstå att det känns härligt att titta på bilder från förra årets resa! Speciellt med vädret vi har nu.

    SvaraRadera
  2. Kaker og søtsaker blir man trøtt av ja:) Bildet i fra Tunisia skjønner jeg du tar fram i mørketiden. Hos meg skinner sola fortsatt, helt utrollig. Men det har vært kaldt i natt, så et var glatt å gå på dagens første tur.
    Ha en flott mandag.
    Klem:)

    SvaraRadera