Flikar

måndag 26 oktober 2009

Månad 1 i utmaningen: Ett motiv, en bild - sex månader.

Här kommer så min första bild till utmaningen. Ska bli spännande att se naturens förändringar under de kommande sex månaderna.

Oktober

Mulen himmel, tur att träden piggar upp med sina löv i gult, orange och rött i allt det gråa.

Vill du också vara med i utmaningen (klart du vill!)? Den är superenkel och går i enkla drag ut på att fota en bild på samma motiv sex månader i rad. Läs mer här och lägg en kommentar till inlägget, så är du med!

7 kommentarer:

  1. Ja det kommer att bli spännande att se hur det ser ut om en månad.

    Läste att Du varit så duktig att måla.
    Du ligger inte på lat sidan direkt.
    Men det är skönt när det blir klart innan snön kommer.
    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Man kan nästan ana rådjur därute på ängen! Ska bli spännande att följa ditt motiv några månader framöver!

    SvaraRadera
  3. Underbart med en ny utmaning!!!Den ska jag sjalvklart vara med pa!!!!!

    har kollat klart pa andra serien av true blood.......nu vill jag se 3.dje......varfor maste vi vanta sa lange....

    ha en underbar dag!!!

    kram Eva

    SvaraRadera
  4. Kommer oktoberbilde fra meg også før november tar oss. MEN jeg bor ved havet, lite løv igjen på trærne her da...de er blåst av....
    God kveld i stua og klem fra meg:)

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Så roligt, klart att jag gärna vill vara med. Skall lägga in en bild i veckan.
    ;)

    SvaraRadera
  6. Hei igjen
    Nå skal jeg legge ut mitt oktober bilde. Hva gjør jeg? Har du en plass jeg linker eller? Skjønner jeg skal linke siden her til innlegget.

    SvaraRadera
  7. Da er mitt oktober-bidrag lagt ut.

    SvaraRadera