Flikar

söndag 27 september 2009

Födelsedagsfirande x 2.



Idag har vi firat mina föräldrar, pappa som fyller år idag och mamma som fyller år på tisdag. Det blev fika med pumpatårta (fast den innehöll nog ingen pumpa), paketöppning och sen avslutade vi kvällen med pizza. Supergott! Men nu är jag så mätt så det känns som jag aldrig kommer bli hungrig igen. Ni känner igen känslan va? ;)
Har bokat in ett träningspass med indoorwalking imorgon bitti och det känns rätt skönt att veta att jag kommer få "springa" av mig lite av allt jag proppat i mig idag... :)

Imorgon är en ny vecka och för min del kommer den bl.a. innebära att en av våra bilar ska besiktas (hoppas den går igenom), jag ska träffa några gamla jobbarkompisar för en fika och så ska jag till Arbetsförmedlingen och anmäla mig som arbetssökande på torsdag. Ser inte fram emot besöket på Af, men det är så illa tvunget.
Man kan ju alltid hoppas att det blir en vecka med fint väder ialla fall. :)

5 kommentarer:

  1. Tartan ser god ut.......jag ska strax ata lunch sa jag ar hungrig......

    Kul med kalas!!!!
    Hoppas bilen gar igenom,och ha en trevlig dag!

    Eva

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för din komentar, jag blir glad om jag har några läsare kvar :O)
    Kom att tänka på en sak, hur gick det med jobbet du sökte förut?
    Hoppas du får en härlig vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  3. God Tårta....
    ja vi far runt och hela tiden tänker jag-där bor hon nog...eller här....eller...
    Du kan se på bloggen var vi är i kväll.......
    Men de blåser...vi vaggas till söms,skönt.

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Den där tårtan såg verkligen god ut! Har du orkat äta något sen allt firande?;0) Jag vet precis hur det känns att vara så mätt att man knappt kan röra sig!

    Hoppas bilen går igenom och att besöket hos Arbetsförmedlingen går smidigt. Du vet väl att du kan förbereda och lägga in dina uppgifter i förväg på nätet? Då slipper du sitta och fylla i cv och sånt på plats. Sen också när allt är ifyllt så vill de ju ha alla uppgifter validerade, så då är det bra att ha med sig betyg och andra intyg.

    SvaraRadera
  5. Mums det såg gott ut! Vad duktig du är som bokat träningspass. Hoppas det går bra på Arbetsförmedlingen, jag har faktiskt lyckats få en söt liten tant som "handledare" eller vad det heter, som är jättesnäll, förvirrad, rolig och superbra! Annars finns det ju verkligen alla de sorter där... (jag är inskriven där trots att jag både pluggar heltid och jobbar på timmar nu, hm, vet inte riktigt varför?)
    Hur ser det ut med jobb att söka för dig? Håller tummarna!!!!
    Kram Veronica

    SvaraRadera