Flikar

onsdag 9 september 2009

2009-09-09 kl. 09.09.


Jag kollar vädret för att se om det ska vara fint idag. Jag tänkte nämligen klippa gräset.


Utsikten från balkongen visar en sol som värmer från en fin blå himmel. Det blåser dock en hel del. Men så är det på solen och vindarnas ö. :)
Prognosen på vädersajten vackertvader.se lovar sol hela dagen, så då ska jag snart ge mig ut och rasta gräsklipparen. Det tar väl ca två-tre timmar att klippa vår tomt (det är många träd att springa runt) så jag har att göra hela förmiddagen.

Hoppas ni får en skön dag!

4 kommentarer:

  1. Harligt att klippa gras!!!!Ha en ljuvlig dag ute da!!!
    Kram Eva


    p.s.laddar ner true blood pa svsnska....

    SvaraRadera
  2. Alltså när jag läser om folk som klipper gräs i flera timmar blir jag påmind om ännu en anledning till att jag bor i hyreslägenhet!
    *fniss*
    Sen är jag impad att du hade koll på det här med 090909. Det hade jag totalt missat! Borde kanske börja läsa almanackan lite noggrannare.

    SvaraRadera
  3. Så fint det blir när man har klippt.
    Mannen klippte här i går.
    Men det är varmt så det är nog inte sista gången ännu.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ooom man ändå hade lite gräsmatta att klippa ;) hehe

    Men du har så rätt så, det finns ju för och nackdelar med allt! Även om jag som sagt kan längta mycket till hus så njuter jag i ärlighetens namn utav att bo i lägenhet också, det är ju bekvämt på ett annat sätt. Annars lät ju det där med att behöva lägga pengar på bajsbrunn lockande... ;)
    Men jag gillar att se dina foton på ert hus och omgivningarna och njuta lite igenom er!

    Ha en mysig helg.
    Kram Veronica

    SvaraRadera