Flikar

torsdag 19 mars 2009

Konsten att göra slut.

Jag följer en sisådär 18 bloggar, mer eller mindre dagligen. En del har jag följt i flera år, andra är nya bekantskaper. En del av bloggarnas "författare" känner jag, andra inte alls.
Jag tycker det är roligt att följa andras bloggar vare sig det är, för mig, kända eller okända människor som skriver men huvudsaken är förstås att bloggaren har något intressant att berätta och gör det på ett bra sätt (och gärna med foton, det gillar jag!).

En av de bloggar jag följt i några år skrivs av en tjej som är jätteduktig både på att skriva och fotografera. Men på sistone har jag, av någon anledning och trots hennes fantastiska blogg, börjat känna att det är dags att släppa taget och gå vidare. Kanske hitta nån ny blogg att följa.
Det är nästan som att säga upp bekantskapen med en vän, fast jag inte känner denna bloggerska. Konstigt va?
Än så länge står jag veligt och stampar.... Det är inte lätt att göra slut, även om det bara är med en blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar