Flikar

torsdag 19 mars 2009

Ja tack! Klick, klick, klick...


Efter en runda på stan med besök i flera inrednings- och klädbutiker kom jag hem med ett (1!) linne. Kändes rätt ynka vill jag lova. Efter två månaders avhållsamhet (mer eller mindre) från shoppandet trodde jag att jag kunde bättre än så.
Men icke.
Oroad över att jag tappad "stinget" satte jag mig vid datorn igår kväll och kikade i några webshoppar. På Ellos hittade jag dessa tre fina Esprit-tröjor som jag inte sett i Esprit-butiken i Kalmar och vips så infann sig shoppingbegäret!
Ett par klick senare var en beställning skickad och nu sitter jag med skräckblandad förtjusning och väntar på paketet...
Kommer tröjorna sitta bra?
Är färgerna snygga?
Är det rätt storlek?
Om 8-10 dagar vet vi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar