Flikar

tisdag 17 mars 2009

Vårkänslor!


Idag på vägen hem från jobbet kom vårkänslorna. Det var ju så ljust ute, och klockan var 17!! Dessutom hade kommunen ställt ut vägskyltar ang sopning av gatan, och det är ju också ett klart vårtecken.
Hemma blommar denna fina bukett med snödroppar och krokus, som vi fick av grannens sexåring i helgen, så fina!!

Så härligt med vår, verkligen vad jag behöver just nu! Helgen räddade tyvärr inte mitt humör för så fort jag kom till jobbet igår så tappade jag all energi och ork igen. Är inne i en svacka nu och det krävs mer än en helgs vila verkar det som. Men nu är jag så trött på att tänka på hur deppig jag är så därför lämnar jag det bakom mig så fort jag kommer hem. Hemma mår jag bra och är samma "gamla" Lisa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar