Flikar

lördag 28 februari 2009

There's no end to the possibilities!


Jag undrar vad vi kommer få färdigfixat med i huset under detta år? Drömmarna är måånga men man får ju försöka hålla nere antal pågående projekt för att kunna få ett färdigt resultat någon gång. :)
  • Garaget ska bli klart förstås. Vi sätter igång igen så fort det blir lite varmare ute.
  • Så fort garaget och förrådet är klart kan vi flytta ut en massa grejer som vi förvarar i huset nu. Jag tänkte passa på att rensa bland gamla prylar och kläder samtidigt.
  • Vi tänkte fixa vårt avlopp. Nu delar vi "bajstunna" med grannen men vi måste gräva eget. Tråkigt jobb och tråkig sak att lägga pengar på. Men men, det måste göras.
  • Jag är sugen på att fixa mina rabatter men vill samtidigt inte lägga ut för mycket pengar på det då de förmodligen inte kommer ha befintlig storlek p.g.a. vissa byggnationer om ett år eller två. Eller tre... ;)
  • Jag vill få upp fler tavlor i sovrummet, hallen, vardagsrummet och allrummet men måste ge mig ut på fotoexpedition först. Har en massa idéer jag tänker förverkliga!
  • Vill snickra ihop ett vardagsrumsbord och kanske en såndär gammaldags tallrikshylla. Och så vill jag sätta upp tavellister i sovrummet och kanske ett par hyllplan i vardagsrummet...
Ja, ni ser ju. Idéerna är många, och detta var ändå inte alla... ;) Men de andra är lite större projekt och därmed (åtminstone) ett helt nytt blogginlägg. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar