Flikar

söndag 1 mars 2009

Inredningstips!

Den stora, vida webben innehåller en hel del skräp men också en hel del godbitar och eftersom det inte alltid är så lätt att hitta de här godbitarna så tänkte jag köra igång någon form av länktips-inläggs-historia! :D
Eftersom jag är big fan of inredning inleds första tipsen med just det. Stora H&M och IKEA är först ut!

Att H&M börjat sälja inredning är det väl ingen som missat? Har kikat lite på deras grejer och hittat en del som jag är sugen på att beställa. Om ni inte redan besökt H&M Home så ta en titt, de har ju inte så dyra priser heller!

"Pimp my IKEA-möbel" är något som Bemz och Parts of Sweden kör med. Då jag själv funderar på att köpa ett par vita, klassiska Billy bokhyllor till allrummet på ovanvåningen så skulle det ju inte sitta helt fel med några tillbehör från Parts of Sweden. Spana in barskåpet t.ex. Det är jäkligt coolt, dock inte riktigt stilen jag är ute efter... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar