Flikar

torsdag 26 februari 2009

En helt vanlig torsdag...?

Har hunnit med:
  • Ett besök på Plantagen, som hade premiär i Kalmar idag. Köpte två buketter (20 st) tulpaner för 40kr. Me liiike tulpaner!
  • Att slösa tid på att köa till kassan på Burger King, som bara hade en (1!) kassa öppen mitt under lunchrusningen!!! Efter 20 minuter i kön och fortfarande ca fem pers framför oss gav vi upp och åkte till McDonalds. Där slapp vi köa och fick mat på två minuter.
  • Att ta avsked av två kollegor på jobbet. Verkligheten kom ikapp en igen och vi var flera som grät en skvätt. En stund senare satt vi ett gäng på fikat och nästan grät igen, men denna gång av skratt. Ni förstår vad jag menar när jag snackar berg-och-dalbana va... Gud vad jag kommer sakna mina fantastiska kollegor!
  • Att avsluta dagen med ett biobesök med två jobbarkompisar, Hanna och Gunilla. Vi såg Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo Di Caprio. Två timmar depp kan man säga, men vi lyckades skratta gott ändå... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar