Flikar

torsdag 8 januari 2009

Åldersnoja? Jag?


Folk har sagt grattis till mig hela dagen idag, jag har fått grattis-sms, paket, blommor och grattiskort med Posten. Jag förstår inte vad allt ståhej handlar om?
Fyller jag år?
28 säger du?
Naa, det känner jag inte igen. Verkligen inte!
Ni måste tagit fel person.
Men paket och blommor är ju alltid kul. ;)

PS. Ok, jag erkänner. Jag har två år (eller sjuhundratrettio dagar) kvar till trettio idag. Så därför blir det god middag, efterrätt och myspys ikväll. So long! DS.

4 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Hipp hipp hurraaaaaaa för Lisa idaaaaa.
    Minns när vi va typ 15 och brevväxlade och skickade strumpor till varandra när vi fyllde år :O)
    Hoppas du har haft en toppen dag på alla sätt och vis!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till 28 åringen!=) Kram/Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. grattisssss!!! tankte ringa, men vill inte stora om ni har mys middag : ) ringer imorrn istallet!
    kom kortet fram i tid?!
    kramisar! och ta tillvara pa 20-something livet, for innan man vet vad sa har man fyllt 30! DA kan aldersnojjan infinna sig ; )
    kramis!

    SvaraRadera
  4. 28 är en perfekt ålder!! Jag slutade fylla efter 28. Känns lagom. Varken tant eller snoris =) GRATTIS i efterskott! kram Pernilla

    SvaraRadera