Flikar

söndag 11 januari 2009

Med blommor och blader.






Idag har jag blivit uppvaktad av familj och släkt. Mycket trevligt (tror fasen det, jag fick ju både paket och blommor! ;)) men nu är jag allt lite trött på allt som har med socker att göra. Typ godis, kakor, bullar, tårtor och andra efterrätter. Det blir så himla mycket sånt under månaden mellan Johans och min födelsedag eftersom jul och nyår kommer däremellan också. Så nu får det banne mig vara slut. Mer träning, mindre socker!! Påtal om träning så sätter jag igång nästa vecka igen, äntligen efter två förkylningar. Ska bli skönt!

Är ni lite nyfikna på vad mina paket innehöll förresten? Jo, jag fick bl.a. ett halsband med berlock från Pilgrim, en almanacka, presentkort på kläder och inredning, en glödlampa från Orrefors (denna) och en jättefiffig nyckelring som visar foton (man laddar upp sina egna foton via usb). Av min käre make fick jag en ergonomisk huvudkudde och en skidresa till Österrike (förutsatt att jag får ledigt från jobbet, annars blir det en kameraväska istället). Berättar mer om skidresan en annan dag. Ja, och så fick jag ju blommor då förstås! Så himla trevligt med fräscha blombuketter hemma. Me like!

Nu har vi första hela arbetsveckan sen innan jul framför oss och jag har en del jag måste fixa med så kvällarna lär vara fullbokade. Hoppas jag kommer hinna med bloggen ändå, för jag har en del att rapportera om till er. ;)

3 kommentarer:

  1. nu blir jag nyfiken..... hoppas verkligen du får tid att blogga :O) Låter spännande med österike oxå
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  2. vad betyder ; )? nyfiken indeed!!!

    kul att ni haft det sa mysigt pa din fodelsedag oxa!

    SvaraRadera
  3. Hahaha... Ni e för roliga. ;) betyder inte mer än att jag ler lite åt er på ett finurligt sätt eftersom jag avslutade med en sån cliffhanger. Vi kan säga såhär; jag är inte gravid, det verkar ju vara det första folk tror att man är om man har en hemlighet nu för tiden. ;) :)

    SvaraRadera