Flikar

tisdag 30 december 2008

Hade glömt...

...hur hemskt det är att vara bakfull. Men det var precis det jag var igår. Huvaliga! Var ju på tjejfest i söndags och det blev förstås lite alkoholhaltiga drycker och så sjöng vi en massa Singstar. Hade en jätterolig kväll!
Igår var jag ledig och låg på soffan framför TV:n typ hela dagen. Det behövde jag... Hehehe...

Framåt kvällen kände jag mig som en människa igen och då åkte jag & Johan, Anna & Gusten in till stan för att handla mat och dryck inför nyår. Det blir middag och festligheter hemma hos oss. Ni som bor här i närheten kan spana mot bygatan runt tolvslaget för vi har åtminstone en fyrverkerigalen partyprisse hos oss som kommer bränna av en hel del fyrverkerier...

Nu har jag en veckas ledighet framför mig. Fasen va skönt!

2 kommentarer:

  1. Inte kul att va bakis, speciellt när man har glömt hur hemskt det är... själv har jag inte varit det på över 3 år och jag längtar inte tills det är dax :O)
    Har faktiskt börjat att ta en resorb vätske ersättning innan jag går och lägger mig efter en alkokväll och det hjälper MASSOR, rekomenderar det varmt!!!
    Passar på att önska er en trevlig nyårsfton oxå hoppas 2009 börjar toppen bra för er. Kram

    SvaraRadera
  2. Jo tack, här är en till som inte var så tuff i går =) men det var det värt för gud så roligt vi hade!!! Alla jag pratat med efter festen verkar drabbats av samma åkomma =)

    GOTT NYTT ÅR!!! Kram Pernilla

    SvaraRadera