Flikar

måndag 27 oktober 2008

Min måndag.

Panikångest: När jag kom på hur lite pengar jag kommer få om jag blir tvungen att leva på a-kassa. Surt sa räven. Riktigt fett med surt!!

Svårt: Att skriva ett bra CV. Jag har ialla fall lyckats plita ner min arbetslivserfarenhet (hittills) och lite annat tjatter. Hoppas jag kan få hjälp inom kort från min rådgivare på TRR att få till ett riktig CV och ett bra säljbrev. För att sitta här och sätta sig själv och sina erfarenheter på pränt, det mina vänner är mission impossible.

Deppig: Blev jag när jag satt och skrev att min nuvarande anställning upphör under 2009. Sakta men säkert sjunker sanningen in, även om jag försöker förtränga det så gott det går, och nu kändes det väldigt påtagligt...

Usch, jag tror jag tänker börja gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar