Flikar

fredag 10 oktober 2008

Home alone i helgen.


Ikväll har vi varit på middag med en sisådär 15 familjer som bor häromkring och har marker i området. Det är andra gången vi är med, man träffas en gång om året och det är på något viss jaktarrenden som står för kalaset (vilket betyder gratis för oss!). Det är himla trevligt tycker jag, det är olika restauranger varje år och man får en chans att träffa och lära känna grannar som man kanske inte träffar så ofta annars. I år var vi på Möllstorp krog och jag tycker maten fick helt klart godkänt. Det blev inte så sent, men det är bara skönt. Man har ju trots allt varit och jobbat hela dagen.
Johan drog iväg till Emmaboda direkt efter för i helgen har nämligen Nissan 200-klubben träff där. Det blir övernattning och körning i dagarna två. Förra året var jag ju med men tyvärr ensam tjej så jag valde att stanna hemma i år. Det blir bara ett litet besök imorgon på förmiddagen då jag tänkte träna på lite actionshots igen. Kollade nyss på förra årets bilder och jag är inte alls nöjd med dom. Förhoppningsvis har jag lärt mig nått sen dess (trots att det inte alls blivit mycket fototräning i sommar) så bilderna blir bättre i år. Så nu håller jag tummarna för att det inte blir regn imorgon, och inte heller allt för kallt... Men jag tar nog på mig långkalsongerna för säkerhets skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar