Flikar

onsdag 24 september 2008

Onsdag.


Underbart väder idag, igen! Det är nästan för bra för att vara sant. När jag kom hem efter jobbet slängde jag i mig lite mat och stack sen ut med kameran för att passa på att fota lite innan jag skulle iväg på easyline-pass med Anna och mamma. Fick en liten promenad på kuppen och det var jätteskönt. På vägen till träningen sen får jag och mamma skåda en helt fantastisk solnedgång över Kalmarsund, solen var verkligen röd! Jättehäftigt! Önskade att jag hade haft kameran med mig och tiden att ställa mig nere i hamnen i Färjestaden och fota men nu hade jag alltså varken eller. Typiskt.
E-line passet var för övrigt riktigt jobbigt idag. Kroppen skriker "jag orkar inte mer" men det är bara att kämpa på, man vet ju att det är så skönt när det är slut och man känner sig lite stolt för att man ännu en gång tagit sig till gymmet istället för att bara slänga sig på soffan.

Jag och Johan konstaterade idag att vi sett ovanligt lite av varandra den senaste tiden. Jag har börjat träna och han har haft fullt upp med att fixa med Nissan inför bankörningen på lördag, så det känns som att vi varit på olika håll mest hela tiden. Vi är inte riktigt vana vid det, vi brukar hänga ihop mest hela tiden, så det känns lite trist att vi inte umgåtts så mycket. Men det är nog nyttigt för oss att sakna varann lite också... (sägs det.. ;))

1 kommentar:

  1. tack för alla komentarer i min blogg :O) det är inte vi som har lagat maten, bara förrätten resten tog vi från mitt jobb :O) praktiskt och bra.
    Härligt med träning, jag måste oxå komma igång med vår crosstrainer men det känns inte allt för kul när man ha en dusch i tvättstugan just nu :O)

    SvaraRadera