Flikar

fredag 19 september 2014

Drömmen att få leva sin dröm.





Det har varit många dimmiga mornar den senaste tiden. När jag och Alex åkt till dagis har vi mötts av en nyuppstigen gul-orange sol som strålat genom dimma och daggiga träd. Och det har varit så fantastiskt vackert!
Jag har varit så sjukt sugen på att bara skippa jobbet, hämta kameran och sen vara ute och fota morgondimma och vacker natur hela dagen lång.
Tanken att säga upp mig från jobbet helt och hållet för att kunna fota dagarna i ända har till och med slagit mig.
Men. Nu är jag lite för rationell för att lämna tryggheten och hoppa på drömmen. I alla fall nu.

I brist på sol i morgondimma-bilder bjuder jag på några bilder från när vi hälsade på hos svärfar förra helgen och önskar er samtidigt en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar