Flikar

tisdag 13 maj 2014

Egentid med kameran i högsta hugg.





Jag hade nog knappt hört talas om "egentid" innan vi fick barn. Förmodligen för att det var något man tog lite när som utan att tänka på hur speciell och viktig den där tiden faktiskt är.
Det är man lite mer varse om nu för tiden, om jag säger så. ;)
Att vara ifrån familjen ibland och sätta mig själv i första hand, det är något jag behöver få att må bra. Då laddar jag batterierna.

Häromkvällen tog jag med mig kameran och gick ut på en promenad. Jag gick ca 2 km och var borta en timme, så ni förstår att det inte var nån powerwalk direkt. :)
Men som jag fotade! Det var helt underbart! Bara jag, kameran, fågelkvitter och naturen.
Kom hem avkopplad, med laddade batterier och dryga 100 bilder på minneskortet. Här ovan är några av dom. Visar fler en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar