Flikar

tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År!



Så var vi här, sista dagen på året. 2013 gick galet fort!
Jag har nog aldrig avgett några nyårslöften, men de senaste veckorna har jag funderat lite på om jag kanske ska göra det i år vid tolv-slaget.
Men det blir inget "2014 ska jag ta tag i min träning" eller nått i den stilen.
Mitt blivande nyårslöfte lutar mer åt att ta vara på livet och utnyttja tiden bättre; se till att ta mig tid för mina intressen (som jag känner har hamnat lite i skymundan det senaste året), umgås mer med våra vänner och inte vänta alldeles för länge med att göra saker. Just do it, liksom!
Detta låter kanske djupt och pretentiöst men jag tänker att det behöver inte vara så himla avancerat. Bara att ta vara på tiden (vilket i slutändan blir livet) lite bättre egentligen.
Kanske börjar jag bli gammal, kanske har jag kommit till nya insikter sen jag blev mamma. Förmodligen är det en kombination. ;)
Oavsett om det blir ett löfte eller inte så är det en tanke jag ska ha med mig in i det nya året.

Nu önskar jag dig en härlig avslutning på 2013 och ett Gott Nytt År!

Kram //Lisa


PS. Jag älskar att fota fyrverkerier alltså, man vet aldrig hur bilden kommer bli när man trycker på avtryckaren, bara att den ibland blir så mycket häftigare än det man ser i verkligheten. Bilderna ovan är från nyårsafton 2011/2012 då vi såg ett fyrverkeri de luxe vid tolv-slaget. :) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar