Flikar

tisdag 1 oktober 2013

Tillbaka på jobbet.



Första oktober idag och min första arbetsdag efter 15 månaders föräldraledighet/semester är avklarad.
Jag bråkade lite med min dator, gick igenom en väääldans massa mail och skrattade gott med mina härliga jobbarkompisar. Det kändes bra att vara tillbaka!
Tack vare att jag hade att göra så hann jag inte tänka så mycket på Alex och dagen gick fort dessutom. Men gissa om det var underbart att komma hem och ha ett gos- och pusskalas med min lilla älskling?!
Ikväll blev det te och soffhäng vilket var ungefär vad jag orkade med efter idag.

2 kommentarer:

  1. härligt Lisa, njut av denna tid nu för sen kommer nästa "fas" med dagis hämtning/lämning. Men det är oxå härligt (iaf hämtningen) att höra ett lyckligt -MAMMA och få en springande unge mot sig.
    /anna-Lena

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

    Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Gustav
    AFA Försäkring

    SvaraRadera