Flikar

söndag 10 mars 2013

Söndag i soffan.


Har intagit soffläge efter en intensiv helg. Fredag-lördag var vi i Stockholm på snabbvisit för att gå på dop, det var en syssling till Alex som döptes. :)
Tyvärr blev det bara ett kort besök denna gång men det var jättekul att träffa lite släktingar och dopet var såå fint och mysigt!
Man blir ju dock lite trött i knoppen efter att ha kört/åkt så många mil på två dagar så vi har tagit det rätt lugnt idag.

Nu sover Alex sen några timmar tillbaka och Johan tränar innebandy så jag har lite skön egentid och gör bara det jag vill. Eller, nja... Det blir några "måsten" som lite städ/tvätt/disk också (grrr, man slipper aldrig undan de där "måstena") men men, välbehövd egentid blir det med.
Så förutom lite bloggande tänker jag spana in några avsnitt av "Det knackar" med Mija Kinning.
Hon är en sån grymt duktig inredare tycker jag så inspiration från henne tackar jag inte nej till! :)
Avsnitten är bara runt 20 min. långa så man kan dessutom lätt se några i rad, perfekt!

Go kväll!

1 kommentar:

  1. Mys! Du, kollar ni pa Parks & Recreation? Om inte kolla in den serien - we love it!

    SvaraRadera