Flikar

fredag 15 mars 2013

Och så kom vintern tillbaka!




Jag har uppenbarligen inte kollat väderprognoserna senaste dagarna för jag fick mig en smärre chock när jag var upp en sväng tidigt, tidigt i torsdags morse.
Under natten hade det kommit typ 3 dm snö!!!
WTF?! Jag trodde ju vi lagt vintern bakom oss och satsade på vår nu istället!
Snöandet fortsatte även under dagen och det kändes bara så himla deprimerande, som att vi plötsligt åkt tillbaka till december igen och våren var alldeles för avlägsen.
Det sjuka är ju också att bara några mil söderut på ön hade de inte fått en snöflinga!
Som plåster på såren har det dock varit en kanonfin vinterdag idag och på prommisen med Alex kände jag solen värma och såg även hur snön sakta men säkert smälte.
Så det finns alltså hopp om vår, fortfarande. ;)

Önskar er en mysig fredagskväll & härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar