Flikar

onsdag 23 januari 2013

Nytt år, ny inspiration!



Home sweet home, i vinterskrud.

Så fort nyåret har passerat blir jag alltid sugen på nått nytt i inredningsväg till hemmet.
Ibland kan det räcka med några omgångar tulpaner, ibland nya ljusstakar eller kuddar till soffan men ibland vill jag göra en mer rejäl makeover.
I år kom det stora makeover-suget.
Det kan ju ha liite att göra med att jag fått ny inspiration efter att ha hittat nya inredningsbloggar och webbutiker. Men det kan ju också ha att göra med att det är två-tre år sen jag gjorde en rejäl makeover sist. ;)
Med andra ord; det är banne mig på tiden för lite nytt!

Så så fort jag hinner styla och fota i dagsljus kommer jag visa lite nytt från vardagsrummet, som är det rum jag fixat med nu (och sen har vi faktiskt lite annat på g runt om i huset också, när jag tänker efter)
En liten teaser bjuder jag alltså på idag.
På återseende! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar