Flikar

torsdag 19 juli 2012

När som helst nu.

Vecka 28+5

Vecka 39+0

En ynka vecka kvar till beräknad födsel är det idag och jag känner mig typ sprickfärdig!
I "värsta" fall får vi vänta tre veckor till, om bebisen inte har lust att komma ut, men förhoppningsvis är han (om jag inte berättat det innan så ska det vara en liten kille därinne) redo och vill komma ut till stora världen innan dess. :)

Det är en konstig känsla att veta att man har något så stort framför sig som att få träffa sitt barn för första gången, men man har ingen aning om det blir idag, imorgon, om en vecka eller två?
Det är inget vi kan styra över utan det är bara att vänta. Och det är väl kanske just det som ger den konstiga känslan, att detta är en sak vi inte kan styra över.
Så, vi får helt enkelt fortsätta vänta...

2 kommentarer:

  1. Åh, om jag förstår webbisar rätt så kom er lille pojke till världen i söndags!! Stort grattis, så underbart! <3 Hoppas att allt har gått bra och att ni njuter för fullt nu. Jag har försökt kommentera din blogg ett par ggr på senaste men misslyckats, hoppas detta syns. Jag blir helt pirrig när jag tänker på den första tiden som förälder, vilken gåva.

    Ta hand om er och grattis igen!!!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. Gud vad stor du var!!!! :) Hade missat denna bloggposten!
    Vantar med spanning pa nasta inlagg som jag antar kommer handla om Alex!
    Stor kram

    SvaraRadera