Flikar

onsdag 6 juni 2012

Sveriges nationaldag.

 

Ljuvligt att vara ledig idag!
Vi har haft en riktig slappardag och mest varit hemma med undantag för en sväng till Borgholm där vi tog en fika ute i solen.
Just då var det riktigt varmt och så satt vi i lä, det var såå skönt! Annars är ju vädret lite sisådär, ingen sommarvärme än direkt. Jag undrar när den ska komma?
Dagen till ära har vi förstås hissat flaggan. Det ser så fint ut, tycker jag (fast jag såg att vi skulle behöva skura av flaggstången som är lite grön :/ ) och känns verkligen somrigt.
Imorrn är det back to business men redan torsdag och därmed har jag även gått 33 hela veckor av graviditeten.
Shit alltså, tiden går fort! :)

PS. Testar hur det fungerar att blogga från mobiltelefonen med ett foto jag tagit och publicerat med appen Instagram. Verkar funka rätt ok ju, förutom att bilden blir lite sisådär... DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar