Flikar

fredag 16 september 2011

11 år idag!





Idag firar jag & Johan vår 11-årsdag!
Vi har pratat om att köpa morgonrockar till varann i "present" (romantiskt va, eller inte...) och det trodde jag vi skulle kika på idag efter jobbet men istället blev det i princip raka spåret hem.
Ja, vi stannade förbi hos Karro & Jens först och åt lite McDonalds-mat med dom (ja som ni ser, romantiken flödar). Sen var det raka spåret hem.
Men väl hemma överraskade Johan mig med finaste blombuketten! :) Den hade han minsann lyckats smussla undan när jag hämtade honom från jobbet.
Nu snackar vi romantik! ;)
Hmm, jag fick en plötsligt deja vu-känsla. Tror minsann han lyckats med detta förut...
Jag har ju uppenbarligen ingen koll alls på vad han slänger i bilen när jag hämtar honom (och kanske är det lika bra det)! Hihi...

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott. Ser fram emot min egen 11 års dag, har dock ett gäng år kvar :)

    SvaraRadera