Flikar

onsdag 15 juni 2011

I-lands problem.


Hoppsan hejsan, midsommar redan nästa vecka! Var tar tiden vägen egentligen?!
Och vi har fortfarande inga planer på vad sjutton vi ska hitta på på midsommarafton! :/
Men men, det brukar lösa sig (om än i sista stund ;)).

Påtal om något helt annat så har jag fortfarande inte fått tillbaka mina glasögon än. :(
Jag var ju där i torsdags förra veckan och de skulle i princip komma tillbaka med vändande post sa optikern....
Men det har de alltså inte gjort. Jag hoppas verkligen jag får dom imorgon för mina lånebågar börjar gå mig på nerverna.
Jag har visserligen fixat snedheten lite. Rullade ihop två bomullsrondeller, tejpade ihop dom med sårtejp (eller vad det heter) och satte runt ena glasögonskalmen bakom örat (rena rama MacGyver ju).
Resultatet blev ett par något rakare bågar men den där bomullsrondellen skaver faktiskt lite.
Jag har ialla fall bokat tid för undersökning hos Memira nu. 30 juni blir det, då får jag besked om jag kan operera ögonen och vilken metod de i så fall rekommenderar.
Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar