Flikar

fredag 17 juni 2011

Det röda guldet.


Johan är med sina jobbarkompisar på afterwork ikväll så jag har haft en lugn och skön kväll hemma alldeles allena.
Eller ja, Emil och Lill har ju hållt mig sällskap förstås! :)

Köpte förstås med mig lite gott hem, bl.a. två liter jordgubbar (priset börjar äntligen bli "normalt", de öländska jordgubbarna ligger nu på runt 25kr/litern) varav jag "råkade" sluka en hel liter själv bara sådär! :O
Hade lite vaniljglass till, mmm det var så gott såå!
Tur att jag har en liter till, då finns det lite kvar till Johan (och mig!) imorgon också. ;)

2 kommentarer:

  1. Visst är det svårt att inte råka äta upp alla jordgubbar...

    SvaraRadera
  2. Mums! Saknar dem redan! D va for goda de vi at innan vi stack! Med smallt gammaldags vanilj glass....! Mmmm!

    SvaraRadera