Flikar

torsdag 14 april 2011

Tack å godnatt!



Ops! En vecka sedan jag skrev i bloggen sist!
Man kan ju lätt tro att jag varit strängt upptagen under tiden men jag har nog mest varit väldigt trött faktiskt.
Både jag & Johan har mycket att göra på jobbet nu så vi är typ dödströtta när vi kommer hem.
Det känns (som vanligt) väldigt skönt att det är fredag imorgon och att vi har en härlig helg framför oss. För att inte tala om nästa helg, då det är påsk och långledigt i fyra dagar! Lovely! :)

Lite skojsigheter har vi haft för oss dock. I lördags t.ex. var vi ute med vänner, åt pizza, bowlade och avslutade sen kvällen på Harrys. Hade jättekul men var lite sådär lagom trötta på söndagen. Man är inte 20 längre, det märks ju. ;)

För övrigt så har jag satt igång med löpträning igen. Det är såå skönt och jag har verkligen längtat. Blev två rundor förra veckan och två (hittills) denna vecka. Känner att kondisen börjar "vakna till liv" efter ungefär ett år nästan helt utan träning (shame on me!).
Och påtal om träning så var det länge sen jag åt lösgodis så det tror jag att jag ska unna mig lite imorgon. :)

Go' kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar