Flikar

tisdag 15 mars 2011

Oh happy day!





Idag fick jag äääntligen min, något försenade, 30-års present från mig själv.
En sprillans ny Pentax K-5 med ett Pentax 55-300 mm objektiv!
Yeeeeeiiiihaaaa!! Fett nice alltså! :D

Denna kamera är rätt mycket mer avancerad än min gamla systemkamera (Pentax K100D) och det finns massa roliga knappar att trycka på och inställningar att och pilla med.
Har en känsla av att jag kommer lära mig en hel massa nytt gällande fotografering framöver.
Ååååhh vad det ska bli skoj!!! :D

1 kommentar:

  1. åh gud vad roligt! Du som redan är så vass på att fotografera, de nya foton kommer ju att bli fantastiska! Det är jag övertygad om =) Ska bli spännande att se dem, när du hunnit utforska kameran. Det tar ju sin tid!

    Jag misstänker att du kommer få mycket roligt ihop med din nya kompis! ;)

    Kram Veronica

    SvaraRadera