Flikar

fredag 17 december 2010

Musikhjälpen 2010


Nour El-Refai, Jason "Timbuktu" Diakité och Martina Thun är programledare för Musikhjälpen 2010.

För tredje året i rad kör Sveriges Radio, i samarbete med SVT och Radiohjälpen, Musikhjälpen som är en liveradiosändning som pågår i 6 dygn.
Under dessa dygn får lyssnarna önska låtar och samtidigt skänker man en slant till den välgörenhet som årets insamling gäller.
I år är det något så viktigt som människohandeln med barn.

Jag har skänkt pengar och vill genom detta inlägg sprida informationen om Musikhjälpen och kanske på så sätt få fler att ge ett bidrag. Det behöver inte vara stort för som ni vet, "många bäckar små..."

Läs mer, lyssna och se Musikhjälpen live här.

3 kommentarer:

  1. Tack söta du för kommentaren på ditt senaste inlägg! Det värmde =) Jag gillar verkligen din blogg med! å vad bra att du skriver om Musikhjälpen, bra påminnelse till mig om att donera en slant!

    Hoppas ni får en riktigt härlig jul, nu är det inte långt kvar =)

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. *host* det ska givetvis stå tack för komentaren på MITT inlägg ;)

    SvaraRadera
  3. Men såg på Vädret i går kväll det ska bli riktigt busväder hos Er.
    Här har Vi nu på morgonen Minus 25 men det är vackert men Jag går och lägger Mej en stund till ändå klockan är bara halv sex.Mannen åkte till jobbet halv fyra och det var nog kallt om kinderna.

    Ha det Gott i Julstöket!

    Kram!

    SvaraRadera