Flikar

lördag 20 november 2010

Snart så...

Nu är det faktiskt bara en vecka kvar innan första advent och idag på IKEA tog jag årets första sipp av glögg! Mums så gott det var!


De hade smakprovning av Kullamust Äppleglögg och den var riktigt god, inte så söt som vanliga alkoholfria glögger bruka vara. Så jag köpte en flaska äppleglögg och en flaska vit äppleglögg. 19 kr/st. Som hittat ju! :)

I övrigt köpte jag mest ljus, skulle köpa lite annat också var tanken men det var (så klart) slut! :/
Dom här super-supersöta glasfåglarna fanns bland årets julnyheter och jag föll för dom vid första ögonkastet. 4 st fick följa med mig hem, 49 kr/2-pack.

Klicka för att se en större bild (och mitt nya självporträtt! ;)).

Ha en go lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Vi var på IKEA i går och hujeda Mej va med folk de var det börjar bli rena rama Ullared.
    Men alltid lika kul är det.
    De fina fåglarna såg inte jag.

    Ha det Gott!
    Kram!

    SvaraRadera