Flikar

torsdag 27 maj 2010

Visdomsord.

Ibland kan jag undra var mitt liv håller på att ta vägen egentligen.
Dagarna flyger iväg och jag hinner inte med.
Jag diskuterade just detta med några kollegor på jobbet, att veckorna försvinner så fort nu för tiden (på äldre dar, för när man gick i skolan var veckorna sååå sega) och då sa Anders en sak jag tyckte var mycket klok; han ville försöka göra och uppleva så mycket som möjligt för att få många minnen och på så vis känns det lite lättare att livet flyger förbi för då har man åtminstone fyllt det.
Bra tänkt där.

Helgen ska jag fylla med minnen från Kinnekulle, det är nämligen racehelg igen. Hoppas det kommer gå bra för grabbarna och att vi i supporterligan får soligt och fint väder...
Enligt väderleksrapporterna verkar det tyvärr som att det blir en del regn så det är bara att packa ned underställ, regnkläder och gummistövlar. Suck!

Hoppas ni får ett härligt helgväder, var ni än befinner er i landet i helgen.
Och glöm inte, fyll den med fina minnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar