Flikar

söndag 4 april 2010

Påskhelg!


Hoppas ni haft (och fortfarande har förstås) en härlig påskhelg!
Jag har njutit av långhelgen som sjutton, umgåtts med nära och kära, ätit en massa god mat och på tok för mycket sötsaker. Tror det får bli godisförbud ett tag framöver efter denna helg... ;)


Jag var lite busig och gav Johan en påskpresent i ägget istället för godis, hade köpt en CD med Thåström till honom och tre DVD-filmer till oss båda två.
Han kommenterade lite oroligt (eftersom han inte köpt mig något); "Ska man ge varandra påskpresenter?"
Hehe, stackarn fick väl lite dåligt samvete kanske men jag lugnade honom med att det behöver man inte. Han har ju gett mig saker helt utan "orsak" innan (och jag hade ju dessutom köpt Kents skiva "Röd" till mig själv så jag var rätt nöjd ändå) .

Imorgon är det så sista dagen med ledighet för denna gång (men nästa vecka är ju bara fyra arbetsdagar så det är snart helg igen) och då ska jag hämta två karmstolar jag köpt i en antikaffär idag! De ska bli lite omstylade är tanken, men mer än så berättar jag inte idag. ;)
Go' kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar