Flikar

tisdag 9 mars 2010

Månad 5 i utmaningen: Ett motiv, en bild - sex månader.

Skäms Lisa! Jag glömde ju bort min egna utmaning i slutet av februari! Jag fotade en bild, men kom aldrig så långt att jag publicerade den.
Som tur är finns det folk som har bättre koll än jag, i detta fall var det Yvonne som påminde mig. Tack snälla Yvonne!

Här kommer då, ääääntligen, min femte bild till utmaningen.

Februari


Januari


December


November


Oktober


Ja som ni ser var februari rätt lik januari. Om ett par veckor är det dags för sjätte och sista bilden i utmaningen. Nu i mars har ju snön börjat smälta här. Frågan är bara om den kommer smälta så pass mycket att skillnaden syns på bild i slutet av mars.
Vi får väl se. Hur som helst, jag ska se till att lägga ut bilderna i tid denna gång.

1 kommentar:

  1. Bättre sent än aldrig. Du har väl haft för mycket i huvudet det senaste, med nytt jobb och allt.
    Hoppas på en mer vårbild i mars.
    Ha det gott.

    SvaraRadera